Sunday, April 29, 2012

Stock Susu Semakin Banyak

Alhamdulilla, stock susu untuk si kecil saya yang berusia 9 bulan semakin bertambah dari hari ke hari
Inilah berkat doa dan keyakinan saya terhadap Allah S.W.T.
Saya hanya berdoa & berselawat dan hembus ke dalam air yang saya minum agar Allah banyakkan susu

percayalah saya tidak pun mengambil apa apa supplement untuk menambahkan susu
saya juga tidak mengambil susu anmum ke apa ke untuk tujuan itu juga
Lihat sajalah peti sejuk di rumah sudah penuh dengan susu. dah tak muat untuk simpanan susu. Sekarang saya sedang memikirkan apa yang perlu saya lakukan jika susu saya menjadi semkain banyak dan banyak.

Saya perlu mencari alternatif lain. Dalam erti kata lain saya perlu membeli freezer
tapi adakah berbaloi? sekarang saya sedang survey kedai yang menjual peti sejuk.
saya sedang mencari freezer yang sederhana besar.
yer la kan, rumah pun bukannya besar, tak nak lah nanti ruang dapur saya menjadi sesak dengan freezer atau peti sejuk je. hehehehe..

Lihatlah, bahagian tepi peti sejuk pun dah penuh saya gunakan.
Syukur pada rezeki yang dikurniakan Allah. Tatkala orang lain pening memikirkan susu badan semakin berkurang, saya pula dilimpahi susu yang begitu banyak sehingga tiada ruang untuk di simpan.

Semoga Allah pelihara susu saya ini agar dapat anak saya menikmatinya sehinga di usia 2 tahun. Amin, ya rabbal a' lamain...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...